سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعلام رضایت اولیای دم؛

دو جوان ریگانی از قصاص نفس رهایی یافتند

رییس دادگستری شهرستان ریگان گفت:با ورود شورای حل اختلاف و اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار ریگانی و اعلام رضایت اولیای دم، دو جوان ، از قصاص نفس رهایی یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین سلطانی زرندی، رییس دادگستری ریگان گفت: یکی از مباحثی که در دین مبین اسلام بر آن تاکید ویژه‌ای شده است موضوع ایجاد صلح وسازش است.

او افزود:قانون گذار نیز برای تحقق این آرمان نهاد‌های متعددی را در قانون پیش بینی کرده ودر خصوص تحقق آن زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

سلطانی زرندی مهمترین هدف شورای حل اختلاف را برقراری صلح وسازش بین طرفین دعوا دانست وبیان کرد:خوشبختانه شورا‌های حل اختلاف با ظرفیت و توانمندی که دارند در مهمترین و سنگین‌ترین پرونده‌های قضایی از جمله پرونده‌های جنایی و قتل ورود و موفق عمل می کنند.

رییس دادگستری ریگان گفت:شورا‌های حل اختلاف ریگان طی سال‌های ۹۶ -۹۷ و ۹۸ رتبه اول استان را در زمینه صلح وسازش به خود اختصاص داده اند ،  در این راستا دو جوان از چوبه دار رهایی یافتند که این مساله نشان دهنده عزم جدی مردم این منطقه در حل وفصل دعاوی خود از طریق صلح و سازش است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قصاص نفس ، حکم اعدام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.