سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار هندیجان:

عزاداری‌های ماه محرم در هندیجان با رعایت نکات بهداشتی برگزار شوند

بویری گفت: مراسم‌های عزاداری ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع) در هندیجان با رعایت نکات بهداشتی برگزار شوند.

علی بویری فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی ستاد کرونا در این شهرستان گفت:  برگزاری مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی مانعی ندارد.

او بر نهادینه کردن فرهنگ رعایت بهداشت فردی و عمومی و استفاده از ماسک از سوی همه شهروندان تاکید کرد و افزود: مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) باید به شایستگی این امام همام و یاران باوفای ایشان و البته رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شوند.

بویری وضعیت شهرستان هندیجان به لحاظ شیوع ویروس کرونا را سفید عنوان کرد و بیان داشت: وضعیت کنونی و گذر از بحران را مدیون همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، تلاش و زحمات کادر پزشکی و درمان و همکاری بی بدیل داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت شهرستان هستیم.

فرماندار هندیجان اظهار کرد: شهروندان باید به استفاده از ماسک و رعایت مسائل بهداشتی پایبند باشند تا به یاری خدا و همکاری همگانی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا و ریشه کنی آن در شهرستان، استان خوزستان و سراسر کشور باشیم. ضمن اینکه استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌ها باید همچنان تداوم داشته باشند. ضمن اینکه این مکان‌ها باید از تهویه مناسب برخوردار باشند و در صورت سرپیچی و رعایت نکردن این مهم، پلمب خواهند شد.

برگزاری کنکور سراسری ۹۹ با رعایت نکات بهداشتی 

این مقام مسئول به برگزاری آزمون سراسری ۹۹ اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه کنکور سراسری یک رقابت سرنوشت ساز برای دانش آموزان محسوب می‌شود، باید به منظور امنیت خاطر داوطلبان، نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی بین صندلی‌ها و استفاده از ماسک از سوی همه اعم از شرکت کنندگان و متولیان برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی رعایت شود.

نماینده عالی دولت در هندیجان با تاکید بر حضور انتظامات برای برقراری نظم و امنیت آزمون تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه باید از ظرفیت نیروی‌های انتظامی و بسیج استفاده شود تا در زمان برگزاری این آزمون مهم و سرنوشت ساز مشکلی به وجود نیاید و داوطلبان با خاطری آسوده در جلسه کنکور حاضر شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.