سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب واحد‌های فروش دام غیر مجاز در یزد

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: بیش از ۲۰ واحد فروش و ذبح دام غیر مجاز در یزد پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد نعیمی نژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: کشتارگاه قدیم در محله صدرآباد باید مطابق قانون از هر نوع فعالیت در زمینه نگهداری و پرورش دام و طیور پاکسازی شود.

او با اشاره  به فعالیت واحد های فروش و ذبح دام غیر مجاز در یزد، افزود: با همکاری خوب بین شهرداری، دامپزشکی و شبکه بهداشت بیش از ۲۰ واحد‌های دامداری غیرمجاز در یزد پلمب شد.

نعیمی نژاد اظهار داشت: از سوئی با تعامل صورت گرفته، شهرداری منطقه یک در صدد تغییر کاربری اراضی و طرح‌های تشویقی برای منطقه موصوف است.

او با بیان اینکه هدف دادستانی یزد تقویت فعالیت‌های اقتصادی در چهارچوب قانون و فعال سازی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت هرچه بیشتر از قانون مداران در شهر یزد است، اظهار داشت: با اقدامات دستگاه‌های اجرایی به ویژه مدیریت شهری راه برای متخلفین سد می‌شود.

نعیمی نژاد افزود: برخی فعالیت‌ها از جمله پرورش و نگهداری دام و طیور در مناطق مسکونی شهر ممنوع بوده چرا که علاوه بر آسیب به بدنه شهری، حقوق شهروندان از جمله حق سلامت را تضییع می‌کند.

معاون دادستان یزد تصریح کرد: مطابق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مشاغل مزاحم شهری می‌بایست ساماندهی شوند و رسالت قوه قضائیه کمک به انجام اقداماتی جهت خروج زمینه سازان ایجاد مسائل غیر بهداشتی و زیست محیطی از شهرها است.

او اضافه کرد: قوه قضائیه از ایجاد شهرک‌های تخصصی مشاغل مزاحم شهری با سیاست‌های تشویقی برای صاحبان این مشاغل حمایت کامل می‌کند.

نعیمی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام ظرفیت‌های قانونی، نظارتی، اجرایی و در نهایت تسهیلگری برای حل این معضل شهری و ساماندهی هرچه سریع‌تر در این زمینه مورد بهره برداری برای ارائه خدماتی موثر به مردم و تقویت آرامش و آسایش شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.