سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز نمایشگاه بین‌المللی مراغه در صورت تامین نشدن زمین واگذار می‌شود

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: در صورت عدم تامین زمین از سوی سهامداران و سرمایه‌گذاران، مجوز نمایشگاه بین‌المللی مراغه واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موسوی حسینی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جلسه بررسی مشکلات و آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی مراغه که با حضور اعضای هیات مدیره این نمایشگاه برگزار شد، گفت: پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از مجوز فعالیت نمایشگاه بین المللی مراغه متاسفانه زمینی مناسبی برای ادامه فعالیت آن از سوی سهامداران تامین نشده است.

او گفت: نقش نمایشگاه و اهمیت آن کاملا مشخص است و بایستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای ادامه فعالیت آن زمین مورد نیاز تهیه شود.

او افزود: حضور شرکت‌های خارجی و راه اندازی نمایندگی‌های مختلف در شهرستان از جمله مهمترین مزایای نمایشگاه است.

فرماندار مراغه گفت: خوشبختانه سرمایه گذاران و بازاریان خوش نامی در شهرستان فعالیت می‌کنند که باید از پتانسیل و ظرفیت آنان استفاده کرد.

موسوی حسینی افزود: عمده تلاش‌ها و فعالیت‌های شهرستان در جهت رفع پیشبرد اهداف اقتصادی در شهرستان خواهد بود.

 نمایشگاه بین المللی مراغه در سال ۸۹ مجوز فعالیت دریافت کرد و شهروندان و اصناف از این نمایشگاه در طول مدت فعالیت استقبال خوبی داشتند و سالانه بیش از ۲۰ نمایشگاه در زمینه‌های سوغات و هدایا، صنعت ساختمان، لوستر، لوازم خانگی، نمایشگاه پاییزه و بهاره، گل و گیاه، فرش و خشکبار برگزار شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.