سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

آزادگان نماد صبر و استقامت و الگویی برای جوانان هستند

خوش اقبال گفت: بازگویی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آزادگان برای نسل جوان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جریان بازدید از سازمان مردم نهاد آوای قدسیان، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور اظهار کرد: آزادگان دلاور در سخت‌ترین شرایط با صبر و حوصله و مقاومت نشان دادند که با توکل و امید به خداوند متعال می‌توان بر سختی‌ها فائق آمد و تبدیل به مکتبی برای تاسی گرفتن جوانان از روز‌های سخت مقاومت و شجاعت شد.

او تصریح کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زیادی در بخش‌های مختلف وجود دارد، لذا اگر سازمان‌های مردم نهاد به یاری دولت و مردم برای برطرف کردن بخشی از این مشکلات نشتابند، مشکلات بیشتری پدید می‌آید.

خوش اقبال با اشاره به فعالیت موسسه مردم نهاد آوای قدسیان خطاب به اعضای موسسه اظهار کرد: با توجه به شرایط و محرومیت منطقه رسالت شما خطیر و ارزشمند است، ماهم به میزان توان خود از اقدامات شایسته شما در این ناحیه استقبال و حمایت می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: مردم ناحیه منفصل شهری ننله از جمله مردمان شریف و عزتمندی هستند که لایق خدمت و حمایت بیشتری هستند.

خوش اقبال با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد طبق وظیفه ذاتی خود باید در راستای ترغیب و تشویق جوانان برای حضور در فعالیت‌های فرهنگی، تسهیل‌گر بخشی از مشکلات نواحی حاشیه تلاش کنند، ادامه داد: شرایط امروزی غیر قابل پیش‌بینی و مشکلات اجتماعی، تربیتی و فرهنگی در حال افزایش است.

او اضافه کرد: با این وضعیت انجام برخی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این محلات که باانبوهی از جمعیت مواجه هستند توسط موسسه مردم نهاد آوای قدسیان، قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مهمترین دستاورد پذیرش مسوولیت‌ها خدمت خالصانه به مردم است چراکه ملت شایسته بهترین خدمت هستند.

حمایت و تقویت تشکل‌های مردمی در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی موثر است

فرانک قدسی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در ادامه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های خداپسندانه مدیر عامل و اعضای موسسه آوای قدسیان در ننله، اظهار کرد: مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی به مردم نقش چشمگیری در کاهش مشکلات جامعه دارد.

قدسی بیان کرد: حمایت و تقویت تشکل‌های مردمی در کاهش و کنترل آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی اثربخشی قابل ملاحظه‌ای دارد.

او بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در جایگاه خود در همه شرایط نقش بازوان اجرایی دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات رسان را ایفا نموده‌اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.