سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : این وزارتخانه با تمهیدات مختلف برای آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه کاملا آماده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : مدارس در طول سال تحصیلی گذشته چهار ماه را به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بود، اما با تمهیداتی که اندیشیده شد و همت معلمان، مدیران و مسوولان با راه اندازی شبکه شاد و بسته‌های آموزشی خودآموز، دانش آموزان توانستند سال تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانند.

او گفت : در نشست‌های پروژه مهر در تلاش هستیم هماهنگی، انسجام، همدلی و هم افزایی بخش‌های مختلف آموزش پرورش را از نظر ثبت نام دانش آموزان، توزیع کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی، اتصال بخش‌های مختلف آموزشی به سامانه شاد، تدارکات اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده مدارس؛ امکانات و شرایط استان‌ها را برای شروع سال تحصیلی بسنجیم و مشکلات احتمالی را با فوریت رفع کنیم.

حمیدی، وضعیت کرمانشاه را باتوجه به گزارش‌های ارایه شده توسط مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از نظر ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان، توزیع کتاب درسی، اتصال مدیران، معمان، مدارس و دانش آموزان به شبکه شاد مناسب ارزیابی کرد و کرمانشاه را در همه حوزه‌های وزارتخانه جزء استان‌های پیشتاز کشور دانست .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.