سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

تکمیل زنجیره ارزش از اهداف اصلی پتروشیمی است

شهیدی نیا گفت: یکی از اهداف اصلی ما تکمیل زنجیره ارزش است و امیدواریم که بتوانیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در رفع موانع موجود گام برداریم.

 سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خرسندیم که میزبان نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی هستیم و می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه صنایع منطقه، خصوصا صنایع تکمیلی پتروشیمی استفاده نماییم.

او افزود: یکی از اهداف اصلی ما تکمیل زنجیره ارزش است و امیدواریم که بتوانیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در رفع موانع موجود گام برداریم.

شهیدی نیا بیان داشت: اعضای این کمیته هم اکنون در حال بازدید میدانی از منطقه هستند و در ادامه مطابق برنامه، از شرکت‌های پتروشیمی فجر، شهیدتندگویان، بندر امام خمینی(ره)، اروند، مارون و اسکله‌های صادراتی محصولات پتروشیمی بازدید می‌کنند و پس از آن، جمع بندی سفر امروز را در جلسه‌ی نهایی، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

 تغییر رویکرد صنعت پتروشیمی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی در سال ۹۸، با تصمیم استاندار خوزستان مبنی بر تشکیل کارگروه توسعه متوازن ماهشهر همزمان شد و تلاش این کارگروه خدمت رسانی به جامعه هدف، اقشار کمتر برخوردار شهرستان، است و تمامی فعالیت‌های خود را بر این جامعه متمرکز کرده تا بتواند تاثیر قابل قبولی ایجاد نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.