سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک مجلس شورای اسلامی به توسعه صنایع پتروشیمی

 اعضای کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، جهت بازدید و بررسی توسعه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد ماهشهر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اعضای کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با هدف رفع موانع و مشکلات و کمک به ارتقای توسعه صنایع پتروشیمی، بررسی چالش‌های این صنعت در خصوص موضوعات ارزی و گمرک و پیگیری بحث‌های توسعه‌ای صنعت پیشران پتروشیمی صورت گرفت.

سید جواد حسینی کیا به عنوان رئیس این کمیته و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تلاش داریم از نزدیک مشکلات این صنایع را مشاهده کنیم و در توسعه و تسریع حرکت این صنعت کمک کنیم.

اعضای این کمیته ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تشکیل جلسه دادند که مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گزارش کاملی در معرفی منطقه، ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود ارائه کرد.

برای متنوع سازی سبد تولید محصولات برای کاهش ریسک تولید در زنجیره ایزوسیانات رکورد جدید تولید در ۴ ماهه نخست امسال را ثبت کرد و تاکنون نسبت تولید به ظرفیت پتروشیمی کارون به ۷۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.