سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۹۳ واحد آسیب‌دیده از بیماری کرونا

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۹۳ واحد آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این شهرستان با اشتغالزایی ۹۳ نفر پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حشمت رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : در مجموع تاکنون ۲۳۷ طرح اشتغالزا در سامانه کرونا ثبت نام کرده اند که سقف اعتبار تعیین شده برای این طرح‌ها ۲۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال است.

او گفت : از مجموع طرح‌های ثبت نام شده در بخش مشاغل آسیب دیده کرونا معادل ۲۳ درصد آن پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین افزود: همچنین تعهد اشتغال ایجادی شهرستان در سال جاری یک هزار و ۴۰۳ تن است که تاکنون ۷۸۸ تن معادل ۵۶ درصد آن محقق شده است.

رضایی افزود: این تعداد شغل توسط ۱۹ دستگاه اجرایی و در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، حوزه آب و خاک، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و شیلات انجام شده است.

او از ادارات شهرستان خواست، نسبت به پیگیری تعهد اشتغال خود تلاش لازم را داشته باشند و حتما در سامانه رصد ثبت کنند.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان با پتانسیل‌های زیادی که دارد با برنامه ریزی و بهره برداری لازم می‌تواند قطب بزرگ اقتصادی در غرب کشور باشد.

او افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام جهش تولید باید از ظرفیت‌های شهرستان استفاده لازم را برای رفع معضل بیکاری داشته باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.