سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا سیزدهم محرم

فرماندهی پلیس کربلا از بسته شدن ورودی‌های این استان تا پایان سیزدهم محرم بخاطر شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه السومریه، سرتیپ «احمدعلی زوینی» فرمانده پلیس استان کربلا در سخنانی از بسته شدن ورودی‌های این استان تا پایان ۱۳ محرم خبر داد.

در بیانیه‌ای که از سوی فرماندهی پلیس کربلا منتشر شده، آمده است: زوینی به همراه فرماندهی هنگ دوم فوق العاده کربلا از راه‌های «النیسمیه» و نیز راه‌های فرعی در «شهرستان هندیه» به منظور مسدود سازی آن‌ها به شکل کامل خبر داد و از روند کنترل کردن ورودی شهر از سوی استان بابل نظارت‌های لازم را به عمل آورد.

فرماندهی پلیس استان کربلا در ادامه بر جلوگیری از ورود افراد به این استان طبق دستورات گروه بحران تا تاریخ ۱۳ محرم الحرام به همراه انتقال کالا‌ها و مواد غذایی و نیز تسهیل وظایف کادر درمانی در راستانی مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد.

گفتنی است دوازدهم مرداد نیز استاندار کربلا گفته بود شهر کربلا تا سیزدهم محرم به دلیل شیوع کرونا بسته خواهد بود و هرکسی که تلاش کند تجمعات مردمی را برپا کند، به دستگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

«نصیف الخطابی» استاندار کربلا در جریان نشست خبری پس از اعمال محدودیت از روز عرفه تا عید غدیر و ممنوعیت تردد در این ایام برای ورود و خروج زائران، اعلام کرد دهه اول محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی امکان پذیرش زائر داخلی و همچنین خارجی وجود ندارد.

این در حالی است که پیشتر نیز آستان مقدس علوی از برگزار نشدن جشنواره علوی در امسال به دلیل شیوع کرونا خبر داده بود. آستان مقدس علوی در این بیانیه اعلام کرده بود: به منظور حفظ سلامت جان‌های مؤمنان، دبیرخانه آستان مقدس علوی از برپایی مراسم سالیانه جشنواره غدیر در امسال پوزش می‌طلبد و از خداوند متعال می‌خواهد تا این مصیبت را بزودی برطرف کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.