سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۳۱ خانه هلال تا هفته دولت در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تا هفته دولت امسال ۳۱ خانه هلال در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در جلسه کمیته استانی هماهنگی و راهبردی نظارت بر خانه‌های هلال با تصویب راه‌اندازی ۳۱ خانه هلال در استان گفت: خانه‌های هلال تازه تاسیس شده در  استان به صورت کشوری در هفته دولت و در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رییس‌جمهوری افتتاح می‌شوند.

او با بیان اینکه انتظار داریم مردم و مسوولان بیش از پیش یاریگر این جمعیت برای ترویج و گسترش خانه‌های هلال باشند، اظهارداشت: هر قدر تعداد خانه‌های هلال را افزایش دهیم به همان اندازه آگاهی و اطلاعات مردم مناطق مختلف افزایش یافته و در حوادث می‌توانند نسبت به خودامدادی و دگرامدادی اقدام کنند.

معبودی با بیان اینکه آموزش بهترین روش برای بالا بردن سطح آگاهی می‌باشد، گفت: هر قدر آگاهی مردم بیشتر شود، در زمان حادثه کمتر دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تحقق شعار "هر خانواده یک امدادگر" به برگزاری دوره‌های آموزشی در خانه‌های هلال اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در خانه‌های هلال باعث بالا رفتن سطح آگاهی آنها در زمان وقوع حوادث خواهد شد و این آموزش‌ها در زمان حوادث کارایی خود را نشان خواهد داد و افرادی که این دوره‌ها را می‌بینند، می توانند قبل از رسیدن نیروهای امدادی اقدامات امدادی و حیاتی را انجام دهند.

او ادامه‌داد: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد نیز استفاده کرده و آموزش آنها جزو اولویت‌های آموزشی جمعیت هلال احمر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.