سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۶۸ هزار میلیون ریال تسهیلات به مددجویان کمیته فارس

سرپرست بانک توسعه تعاون استان فارس گفت: ۲۶۸ هزار میلیون ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلام رضا حسانی زاده در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۶۸ هزار میلیون ریال تسهیلات به مددجویانی که از سوی اداره کل کمیته امداد معرفی شدند پرداخت شده است.

او اظهار داشت: این تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۶ شامل ۶۲۰ فقره پرونده تسهیلاتی بوده که به متقاضیان پرداخت شده است.

حسانی‌زاده با اشاره به رسالت بانک توسعه تعاون برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در استان، اظهار داشت: عملکرد این بانک در چند سال گذشته نشان دهنده توجه ویژه این بانک برای کمک به اشتغال استان در همه بخش‌ها است.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون فارس افزود: کمک به ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به بخش تولید استان در سال جهش تولید از اولویت بانک است.

در این دیدار به پاس همکاری مثبت و عملکرد مطلوب بانک در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اهداء لوح سپاس از سرپرست بانک توسعه تعاون فارس تقدیر کردند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.