سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی دوباره استخر‌های کرمانشاه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعطیلی دوباره استخر‌های کرمانشاه پس از گذشت یک هفته از بازگشایی آن‌ها خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی استخر‌های کرمانشاه در روز‌های گذشته، گفت : از حدود یک هفته پیش که کرمانشاه در وضعیت زرد به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت، طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، مجوز بازگشایی استخر‌های استان را صادر کردیم.

او گفت : طی مدت یک هفته‌ای که این مجوز صادر شد، تعدادی از استخر‌های استان فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفتند.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: علیرغم مجاز بودن فعالیت استخرها، مردم به دلیل ترس روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا استقبال چندانی از آن‌ها نداشتند و تعداد مراجعه کنندگان آن‌ها بسیار کم بود.

او ادامه داد: همچنین در این مدت بازرسی‌های مداومی از تمام استخر‌های فعال انجام می‌گرفت و خوشبختانه هیچگونه تخلفی هم از آن‌ها گزارش نشد.

عزیزی افزود: پس از فعالیت یک هفته‌ای استخر‌های کرمانشاه، ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا طی ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست کرده تا استخر‌های استان دوباره تعطیل شوند.

او افزود: باتوجه به این دستورالعمل که به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا در محیط استخر‌ها انجام گرفته، دستور تعطیلی دوباره همه استخر‌های استان را صادر کردیم.

معاون ورزش و جوانان استان بااشاره به خسارت شیوع بیماری کرونا بر استخر‌های استان، گفت: استخر‌ها از جمله اماکن ورزشی هستند که به دلیل پرخطر بودن آن‌ها دیرتر از سایر اماکن ورزشی بازگشایی شدند و باتوجه به اینکه اکثر آن‌ها استیجاری هستند، در این مدت زیان مالی زیادی دیده اند.

او گفت: برای حمایت از استخر‌های استان آن‌ها هم مشمول پرداخت وام‌های کم بهره‌ای که به سایر باشگاه‌ها می‌دهیم، شده‌اند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.