سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره مالک اشتر با معرفی برترین ها پایان یافت

در مراسمی از برترین‌های دهمین جشنواره مالک اشتر گیلان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور،فرمانده سپاه قدس گیلان در جشنواره مالک اشتر که به صورت ارتباط تصویری با نواحی ۱۸ گانه سپاه قدس در استان برگزار شد با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون تلاش‌های پایگاه‌های مقاومت است گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بودند و تمام وجود خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به اسوه‌ای بزرگ برای همه پاسداران و بسیجیان تبدیل شدند.

او  افزود: ظرفیت ارزشمند بسیجیان در استان‌ها یک فرصت بزرگ برای سپاه در مناطق مختلف کشور است و با حضور این بسیجیان غیور ما در هیچ مأموریتی شکست نخواهیم خورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان،  با اشاره به عملکرد موفق پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: برخی پایگاه‌ها و حوزه‌ها عملکرد بهتری در مقایسه با ادارات و نهاد‌های دولتی داشته و ثابت کرده‌اند که هر پایگاه با خوداتکایی و ابتکار عمل می‌تواند مشکلات حوزه جغرافیایی و انسانی خود را حل کنند.

سردار عبدالله پور،  با بیان اینکه ۲۷ و ۲۸ مرداد رزمایش قرارگاه ثامن در گیلان برگزار خواهد شد ، افزود: این رزمایش مربوط به مباحث سیاسی و اعتقادی است و فرماندهان نواحی باید با راهبری دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی، مجری این رزمایش باشند.

حجت‌الاسلام احسان الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت نامگذاری جشنواره مالک اشتر گفت: انتخاب عنوان مالک اشتر به دلیل ویژگی‌های شخصیتی همچون فرمان پذیری و مدیریت او است.

او  افزود: شاخص دوم مالک، مأموریت‌پذیری و خطرپذیری او بود، مالک به دنبال راحتی نبود، مالک هر جا خطر بیشتری داشت در همان‌جا وارد می‌شد و آنجا را با فکر و اندیشه معنوی و راهنمایی‌های ولایی امیرالمؤمنین (ع) مشکل را حل می‌کرد.

فتحعلی طاهرنیا ، پدر شهید سجاد طاهرنیا از شهدای مدافع حرم  نیز در این نشست با بیان اینکه شهید طاهرنیا یک روز قبل از تولد فرزندش اعزام شد گفت: این شهید حتی فرزندش را ندید و امسال شهید طاهرنیا‌ها همچنان هستند و حاضرند در راه حفظ کیان دین و کشور جان خود را فدا کنند.

رحمانی،  دبیر اشراف سپاه قدس گیلان هم در این مراسم، با بیان اینکه در جشنواره امسال از فرماندهان پایگاه‌های برتر تجلیل می‌شود ، گفت: جشنواره مالک اشتر در راستای تحلیل فرمان رهبر انقلاب برای رشد فرماندهان و سوق دادن نوآوری‌ها برای رشد سپاه و رفع عیوب و فرهنگ شایسته‌سالاری برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد مسئول بسیج مساجد و محلات استان به عنوان رده منتخب استانی، جهانبخش آرمان فرمانده سابق سپاه ناحیه آستارا به عنوان ناحیه موفق، محمدرضا قربانیان به عنوان مسئول واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان به عنوان رده موفق کشوری، کیوان نوری، فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) رشت به عنوان فرمانده حوزه موفق برادر، خدیجه افرنگه، فرمانده حوزه مقاومت شهیده حدادنژاد بندر انزلی به عنوان فرمانده حوزه موفق خواهر و آزیتا صدیقی فرمانده پایگاه حضرت فاطمه (س) اسالم تالش به عنوان فرمانده پایگاه موفق خواهر و رضا معاشرتی به عنوان فرمانده پایگاه شهید نوروزی آستارا به عنوان پایگاه موفق برادر در جشنواره مالک اشتر گیلان در سال ۹۸ تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.