سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سریع قاتل گله دار خندابی

پلیس خنداب در کمتر از ۲ ساعت قاتل گله دار این شهرستان را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: در عملیات تخصصی پلیس، فردی که گله دار خندابی را به قتل رسانیده و متواری شده بود، در کمتر از ۲ ساعت در یکی از استان‌های همجواری استان مرکزی دستگیر شد.

سرهنگ جودکی افزود: قاتل به علت چرای گوسفندان در زمین زراعی خود در شهرستان خنداب با گله دار درگیری شده و او را به قتل رسانیده و متواری شده بود.

او اضافه کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در شهرستان خنداب، بلافاصله عوامل انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب بیان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد ۲ مرد بر سر محل چرای گوسفندان با یکدیگر درگیر شده اند که طی این درگیری یکی از آنان به شدت مجروح شده و فرد ضارب از محل حادثه فرار کرده است.

او با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از ماموران انتظامی، تحقیقاتی پلیس برای دستگیری فرد قاتل را آغاز کردند.

سرهنگ جودکی تصریح کرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از متواری شدن قاتل به سمت یکی از روستا‌های یکی از استان‌های همجوار بدست آمد و با حضور به موقع پلیس این فرد در کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل در یکی از این روستا دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان منتقل و پس از معرفی به مرجع قضایی با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.