سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری عزاداری ماه محرم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: باید تدابیر لازم برای برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم از سوی مسئولان اتخاذ شود.

عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تدابیر مناسبی برای برگزاری مرسم‌های ماه محرم از سوی هیئت‌ها، مردم و مسئولان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس باید اتخاذ شود.

او افزود: علاقه مردم به امام حسین (ع) بسیار حائز اهمیت است و آن‌ها خواهان برگزاری مراسم‌های عزاداری در ماه‌های محرم و صفر هستند، بنابراین برنامه ریزی برای رعایت نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی از سوی هیئت‌ها در نظر گرفته شود.

باغ شیرین تصریح کرد: مسئولان شهرستان رامهرمز باید همکاری‌های لازم با مردم و هیئت‌های مذهبی برای برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم و صفر داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمزادامه داد: و باتوجه به اینکه ماه محرم نزدیک است جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور موسوی رئیس شورای فرهنگ عمومی، عطا لله شیرالی معاون شبکه بهداشت و درمان و معاون فرماندار رامهرمز برگزار شد.

شاهین خلیلی معاون فرماندار رامهرمز نیز بیان داشت: رعایت اصول بهداشتی در ماه محرم بسیار توصیه می‌شود و مصوبات مربوطه در این زمینه به ادارات، نهاد‌ها و هیئت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.