سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، استانداری خراسان رضوی:

تلاش سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای ترویج مواد مخدر در کشور

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: سرویس‌های اطلاعاتی خارجی پشت حوزه موادمخدر حضور دارند و به دنبال ترویج موادمخدر در کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در نشست کمیته تلاش تخصصی مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گفت: این مواد می‌تواند اثرات مخربی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند.

او افزود: در حال حاضر مواد مخدر در لایه‌های مختلف جامعه نفوذ پیدا کرده و روش‌های پیشگیری گذشته ما ناکارآمد بوده است و این روش‌ها را باید مورد بازنگری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:


محمدحسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: هدف کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در حوزه مبارزه با موادمخدر، پیشگیری، صیانت و درمان است که مردم نیز می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

او افزود: مجمع جوانان استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد، اقدامات خوبی انجام داده است و در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای که میان شورای هماهنگی با حوزه موادمخدر، اداره کل ورزش و جوانان و خانه جوانان خراسان رضوی منعقد کردیم، می‌تواند آغاز یک الگو در کشور باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.