سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند کند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان

مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه با انتقاد از روند کند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان، گفت : درخواست ما این است برای تسریع در اجرای پروژه، پیمانکار تعداد تیم‌های کاری خود را افزایش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهزاد باباخانی مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از مسئولان حوزه اقتصادی استان به روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان انتقاد دارند، گفت : اکنون میزان پیشرفت پروژه نسبت به آنچه که برای آن هدفگذاری شده عقب است و با این روند به برنامه زمان‌بندی مدنظر دولت و مسئولین استان نخواهد رسید.

او گفت : اگرچه پیمانکار اکنون در سه حوزه مشغول به کار است، اما انتظار داریم تیم‌های کاری خود را برای تسریع در روند اجرای این پروژه افزایش دهد.

مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: بر اساس اعلام مسئولین گمرک ایران این طرح مشکل مالی ندارد، اما نباید فراموش کرد افزایش قیمت‌های چند وقت اخیر در روند کار بی‌تاثیر نبوده است.

باباخانی از بازدید مسئولین گمرک ایران از روند اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان در دو هفته قبل هم یاد کرد و ادامه داد: در جریان این بازدید نیز بر تسریع در روند اجرای طرح تاکید شد.

او ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم به دلیل شرایط ویژه منطقه مرزی قصرشیرین و گرمای شدید هوا، گاهی امکان کار کردن خصوصا برای پنل‌های بتنی در طی روز فراهم نیست و نیرو‌ها مجبورند شبانه کار کنند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح جامع گمرک پرویزخان در اصل وظیفه گمرک ایران نیست، گفت: به دلیل اهمیتی که مرزپرویزخان در زمینه صادرات به عراق دارد، اجرای طرح جامع پرویزخان از سوی گمرک ایران آغاز شد و اگرچه از اقدامی که گمرک ایران انجام داد قدردانی می‌کنیم، اما خواستار تسریع در روند کار هستیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.