سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی دانش آموزان خرمشهری به مجلس دانش آموزی

سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر از راهیابی دو دانش آموز خرمشهری به دهمین دوره ی مجلس دانش آموزی کشور و هیئت رئیسه ی شورای دانش آموزی استان خوزستان خبر داد.

  محمد علی احمدزاده سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اظهار داشت: دهمین دوره ی انتخابات دانش آموزی به صورت الکترونیکی و با شرکت دانش آموزان واجدالشرایط، پس از چند روز رقابت در شبکه ی اجتماعی دانش آموزان(شاد) برگزار شد.

او عنوان کرد: در پایان این رقابت چند روزه که از ۴ تا ۸ مرداد صورت گرفت؛ فاطمه ترکی زاده و جابر کعبی از شهرستان خرمشهر، ضمن راهیابی به مجلس دهم دانش آموزی؛ کرسی‌های هیئت رئیسه‌ی شورای دانش آموزی استان را نیز از آن خود کردند.

سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر در ادامه افزود: تربیت دینی، اجتماعی، علمی و در کل فرایند پرورش استعداد‌های دانش آموزان، جز با تجربه‌ی نقش‌های مختلف در قالب تشکل‌های رسمی و غیر رسمی ممکن نخواهد بود. به همین دلیل مجلس دانش آموزی در این راستا بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

احمد زاده در پایان، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش آموزان راه یافته به دهمین دوره‌ی مجلس دانش آموزی کشور، این موفقیت ارزنده را به آن‌ها و جامعه‌ی فرهنگیان خرمشهر؛ تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/ ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.