سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی زمینی همچنان در رفت و آمد میان لیگ آزادگان و دسته دوم

تیم فوتبال نیروی زمینی در حالی به دسته دوم سقوط کرد که فصل گذشته موفق شده بود به لیگ آزادگان بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شب پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور (آزادگان)، تیم نیروی زمینی به مصاف گل ریحان البرز رفت و در حالی که به شدت به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، با تساوی بدون گل متوقف شد تا بار دیگر به دسته دوم سقوط کند.  

نیروی زمینی که در پایان فصل قبل با پیروزی مقابل داماش گیلان موفق شد به لیگ یک بازگردد، در رقابت‌های این فصل از لحاظ کسب نتیجه توفیقی نداشت و آسانسور گونه به دسته دوم سقوط کرد.  

با این حال شاگردان جوان امید روانخواه در بازی‌های این فصل از نظر فنی و خلق موقعیت نمایش‌های خوبی ارائه کرده اند، اما بی تجربگی آن‌ها باعث شد نتوانند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند و در بیشتر بازی‌ها قافیه را به حریفان باختند.

 مشکلات مالی و امکاناتی نیروی زمینی باعث شده تا این تیم در طول سال‌های گذشته نتایج پرنوسانی کسب کند و میان لیگ یک و ۲ در رفت و آمد باشد.


بیشتر بخوانید


از طرف دیگر بسیاری از بازیکنان این تیم دوران خدمت سربازی خود را سپری می‌کنند و در پایان فصل می‌توانند راهی تیم‌های دیگری شوند و همین موضوع می‌تواند کار این تیم برای بازگشت دوباره به لیگ دسته اول را سخت‌تر کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.