سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوزبرای ۶ کارگاه تولید ماسک صنعتی

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از صدور مجوز برای کارگاه های تولید ماسک صنعتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر هدا مجیری معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز گفت: در بحث مقابله با ویروس  کرونا مجوز ۶ «کارگاه» تولید ماسک صنعتی و ۲ مجوز «واحد» تولید ماسک صنعتی از ابتدای امسال صادر شده است که بخشی از نیاز ماسک منطقه را برطرف می‌کنند.

او افزود: شروع به کار اولین «کارخانه» تولید ماسک صنعتی با تولید حداکثر ۹۰ هزار عدد ماسک در روز کمک شایانی به تامین ماسک منطقه خواهد کرد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی دومین کارخانه تولید ماسک صنعتی در آینده ای نزدیک در منطقه خبر داد و گفت: این واحد تولیدی مجوزهای  مربوطه را از معاونت غذا و دارو دریافت کرده است و با اخذ سایر مجوزها در آینده‌ی نزدیک شروع به تولید خواهد کرد.

دکترمجیری تصریح کرد: کارشناسان و مدیران غذا و دارو در کنار تولیدکنندگان خواهند بود و راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم برای تولید باکیفیت را ارائه خواهند داد.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با تشکیل کمیته‌های فنی؛ پروانه بهداشتی به تعداد 24 پروانه ساخت، 4 پروانه بهره‌برداری و ۴ پروانه مسئول فنی صادر شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.