سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا محدودیتی برای کنگره ملی شهدا ندارد

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: برگزاری کنگره با برنامه‌های پیش بینی شده یک خاطره ماندگار از شأن و جایگاه شهدا را به جای خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان یزد در نشست کمیته‌های کنگره ملی ۴ هزار شهید استان،گفت: کمیته‌های مختلف کنگره ملی شهدای استان فعالیت‌های چند ماه گذشته خود و برنامه‌های آینده را ارائه دادند.

او افزود: خوشبختانه در فعالیت کنگره و کمیته‌های زیرمجموعه تحرک و پویایی وجود دارد و با وجود انگیزه‌ای که در اعضای کمیته‌های مختلف بوده منجر به تدوین برنامه‌های خیلی خوب شده است.

طالبی ادامه داد: کنگره شهدای استان کنگره متفاوتی به لحاظ پوشش برنامه‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی است که قطعا برگزاری کنگره با برنامه‌های پیش بینی شده یک خاطره ماندگار از شان و جایگاه شهدا را به جای خواهد گذاشت و ما کنگره‌ای متفاوت نسبت به برنامه‌های گذشته در استان شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان یزد افزود: با توجه به وجود بیماری کرونا در جامعه بدون توجه به مشکلات و محدودیت‌ها برنامه ریزی‌های خود را برای برگزاری کنگره با تشکیل کمیته‌ها و تعیین وظایف داریم.

طالبی گفت: برنامه‌های زیادی داریم که منطبق بر شرایط این بیماری قابلیت اجرایی دارد و بیشترین برنامه کنگره چاپ و انتشار است و برنامه‌های عمرانی زیادی در جامعه و روستا‌ها خواهیم داشت.

نشست کمیته‌های کنگره ملی ۴ هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد با حضور اعضای کمیته‌ها برگزار و هریک از اعضا به بیان برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه‌ی خود به منظور کنگره پرداختند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.