سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان در مشهد

تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده در مشهد به منظور حمایت از افراد دارای معلولیت فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  بهاروند رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد  با بیان اینکه یکی ازسیاست‌های شورای پنجم و مدیریت شهری حمایت از افراد دارای معلولیت و مناسب سازی اتوبوس‌های جدیدی است که به ناوگان اضافه می‌شوند، گفت:تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان در مشهد فعال هستند.
او  در حاشیه بهره برداری از هشت دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای استفاده افراد دارای معلولیت افزود: یکی از سیاست‌های شورای پنجم و مدیریت شهری حمایت از افراد دارای معلولیت و مناسب سازی اتوبوس‌های جدیدی است که به ناوگان اضافه می‌شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد با اشاره به این که خوشبختانه تاکنون این کار انجام شده است، ادامه داد: امروز شاهد اضافه شدن هشت دستگاه اتوبوس جدید مجهز به رمپ و مناسب سازی شده برای معلولان با استاندارد یورو۵ ملقب به دوستار محیط زیست بوده ایم، با تمهیدات در نظر گرفته شده، افراد دارای معلولیت و توان یابان به راحتی می‌توانند از این اتوبوس‌ها که دارای استاندارد‌های بین المللی هستند، برای تردد در شهر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید


بهاروند با بیان این که این هشت دستگاه اتوبوس از ایمنی بالایی برای معلولان برخوردار هستند، بیان کرد: اکنون ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر مناسب سازی شده خریداری شده که آن‌ها نیز به زودی وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهند شد.

او با بیان اینکه در مجموع با اضافه شدن این تعداد اتوبوس،۲۰۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان در خطوط مختلف اتوبوسرانی فعال هستند، تصریح کرد:با وجود این که قیمت اتوبوس چند برابر شده است، اما چند مصوبه برای خرید اتوبوس و مینی بوس داشته ایم و در کنار آن به بازسازی و مناسب سازی اتوبوس‌هایی که قابلیت بازسازی دارند نیز توجه شده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.