سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادگان زرندی با شهدا تجدید پیمان کردند

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، امروز گلزار شهدای شهرستان زرند با حضور جمعی آزادگان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گلباران و غبار روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آزادگان مقاوم شهرستان زرند ، این پیام آوران عزت و سربلندی با حضور در جوار قبور مطهر شهدا و اهدا شاخه گل و نثار فاتحه، بار دیگر یاد و خاطره همرزمان شهید خود را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای امام راحل، ره، مقام معظم رهبری و شهدا گرانقدر تجدید پیمان کردند.

حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند در این مراسم معنوی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خطاب به آزادگان گفت: تجدید میثاق شما عزیزان با شهدا، عمل به سیره و آرمان شهیدان و ادامه اهداف آنان است.

عرب با اشاره به صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت افزود: آزادگان عزیز ما با پایمردی خویش اوج ایثار و جوانمردی را به نمایش گذاشتند.

همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با اهدا هدایایی از آزادگان تجلیل کرد.

محمد رضا مهدلو به نمایندگی از آزادگان شهرستان زرند هم هدف از حضور در گلزار شهدا را تجدید پیمان با آرمان‌های بلند شهدا و مقام معظم رهبری دانست و گفت: تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران هزار شهید به خون خفته است دفاع می کنیم و همواره مطیع فرامین مقام عظمای ولایت هستیم.

شهرستان زرند ۱۲۶ آزاده دوران دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.