سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی پایداری هوای استان مرکزی

هواشناسی استان مرکزی از پایداری هوا طی روز‌های آتی خبرداد.

 کاظمی کارشناس هواشناسی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بررسی‌ها حاکی از پایداری هوا طی روز‌های آتی است، اما با نفوذ سامانه پر فشار و ریزش جریانات سرد شمالی از دمای هوا (به ویژه نواحی شمالی استان) کاسته خواهد شد.

کاظمی افزود: انتظار میرود برای شهرستان‌های شمال استان مرکزی طی ساعات عصر و شب، سرعت باد افزایش یابد که این شرایط طی امروز کم و بیش تداوم خواهد یافت.

او اضافه کرد: از اواسط هفته با غالب شدن جریانات شرقی و افزایش سرعت باد در نواحی شرقی و مرکزی کشور احتمال ایجاد گرد و خاک و انتقال به استان‌های همجوار از جمله استان مرکزی دور از انتطار نمی‌باشد.

هواشناسی کشوری هم اعلام کرد: در سواحل خزر و برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و اردبیل، همچنین شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش باران داریم و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.