سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در هیأت‌های امنای استانی مطرح کرد؛

برنامه راهبردی دانشگاه آزاد برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی

مشکینی گفت: دانشگاه آزاد برنامه ریزی خوبی برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی در دست اقدام دارد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد استان خوزستان به ریاست مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه در هیأت‌های امنای استانی به میزبانی واحد اهواز برگزار شد.

مشکینی در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد ۴۰ درصد بار آموزش عالی کشور را برعهده دارد، گفت: این دانشگاه توانسته است در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و فناورانه اقدامات خلاقانه و مبتکرانه‌ای را انجام دهد.

او اظهار کرد: دانشگاه آزاد برنامه ریزی خوبی برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی در دست اقدام دارد تا بتواند وابستگی خود را از شهریه دانشجویی خارج کند و به سوی تجاری سازی علم پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین فرج اله براتی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این دانشگاه در طول یک سال گذشته و با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: علاوه برکسب درآمد‌های شهریه ای، کاهش هزینه ها، افزایش درآمد‌های غیر شهریه‌ای با تکیه بر طرح‌های دانش بنیان و همچنین کسب درآمد‌های نوین از جمله شاخص‌های مهم بودجه سال جاری این استان است.

تعیین تکلیف املاک و مستغلات واحد‌های دزفول، شوشتر و آبادان، تبدیل احکام رؤسای واحد‌های بهبهان و دزفول و همچنین تصویب کلیات بودجه سال مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد استان خوزستان از جمله مصوبات بیست و یکمین جلسه هیات امنای استانی بود.

در پایان این نشست اعضای کمیسیون دائمی، کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات، عامل خرانه دار مرکز استان با رای اعضا انتخاب شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دکتر نیازی
۱۷:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
جلوی پایان نامه فروشی و موضوعات تکراری رو بگیرید برنامه ریزی خوب برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی پیشکش!