سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادگان وارثان واقعی شهدا هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر گفت: آزادگان بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و گنجینه‌های گرانبهای دفاع مقدس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پژمان امجدیان روز یکشنبه در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان روانسر به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: وظیفه امروز ملت ایران ارزش گذاشتن و ارج نهادن به رشادت‌های ایثارگران و صبر و بردباری اسرا و آزادگان است.

او بیان کرد: دوران دفاع مقدس ویترینی از ایثار و فداکاری است و میراث داران این دوران یادگاران ماندگار جنگ ۸ ساله تحمیلی هستند.

معاون فرماندار روانسر ادامه داد: اقتدار و ایستادگی امروز نظام اسلامی در مقابل دنیای استکبار، مدیون تلاش و مجاهدت ایثارگران است.

امام جمعه روانسر نیز گفت: مدیران مدیون خون شهدا و مجاهدت ایثارگران دوران دفاع مقدس هستند و خدمت به آنان یک ضرورت است.

ماموستا ملا سیدمحمد محمدی با بیان اینکه آزادگان وارثان واقعی شهدا هستند افزود: ایثار و از خودگذشتگی و صبر و مقاومت ایثارگران موجب شده امروز شاهد امنیت، اقتدار و شکوفایی انقلاب اسلامی باشیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان روانسر گفت: آزادگان نمونه بارز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم در عصر حاضر به شمار می‌آیند.

شهریار محمدی، تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های آزادگان سرافراز به عنوان اسوه صبر و استقامت از مهمرتین اهداف برگزاری این آیین بود.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.