سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه نخست کشوری در واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی

برای سومین سال متوالی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در بین دانشگاه‌های تیپ یک کشور رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس رضاییان زاده سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای سومین سال متوالی، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست در ارزشیابی کشوری دانشگاه‌های تیپ یک شده است.

او، بیان کرد: این ارزشیابی هر ساله از سوی وزارت بهداشت، در حوزه ظرفیت سازی و برونداد‌های پژوهشی و بر اساس سرفصل‌های مندرج در فرم ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز کارنامه درخشان فعالیت‌های این واحد در طول سال‌های گذشته و به ویژه کسب عنوان رتبه نخست طی سه سال متوالی، در رقابت با ۶۳ واحد مشابه در سراسر کشور را حاصل زحمات قابل تقدیر و مستمر مدیر، کارکنان، مشاوران و متخصصان این واحد دانست.

 حمید محمدی رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز  بر تقویت مشارکت و همکاری بیشتر درون بخشی و برون بخشی با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیمارستان نمازی و سایر مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، برای تسهیل فرآیند‌های تحقیقاتی و دسترسی آسان و به موقع اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان به خدمات و مشاوره‌ها به ویژه در حوزه مجازی تاکید کرد.

او، تصریح کرد:  با توجه به رشد چشمگیر تعداد مشاوره‌های این واحد، به ویژه ارائه خدمات و مشاوره‌های الکترونیکی و رشد میزان citation مقالات علمی با نشانی بیمارستان نمازی در پنج سال اخیر با عنایت بیشتر به توانمندی‌های این مرکز، امکان کسب نتایج بهتر و ارتقای امور توانمندسازی پژوهشی به صورت فرا بیمارستانی و مجازی فراهم شود.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.