سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۳۰ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:از ابتدای امسال، تعداد کل تصادفات خراسان شمالی در حوزه‌های درون و برون شهری ۴۷ درصد کاهش داشته است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار علیرضا مظاهری  فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : با توجه به کاهش تردد ها، شاهد کاهش محسوسی در بحث تصادفات هستیم.

او  افزود : در حوزه جانباختگان حوادث رانندگی نیز در طول همین مدت با کاهش ۳۰ درصدی همراه هستیم.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تا کنون در حوزه مصدومان حوادث رانندگی نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی هستیم.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه به شکر خداوند متعال امروز دغدغه‌ای در بحث امنیت در استان نداریم و هیچ گونه سرقت مسلحانه و خشن نیز در سطح استان به وقوع نپیوسته است، تصریح کرد: تمام توفیقاتی که در ماموریت‌های مختلف نصیبمان شده با همکاری و همراهی خوب مردم بوده که انتظار ما از مردم عزیز این است که این تعاملات و همکاری‌ها همچنان با قوت و قدرت بیشتری دنبال شوند.

او  همچنین ادامه داد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده به گونه‌ای که از ابتدای امسال  تا کنون در بحث کشف انواع مواد مخدر ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داریم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود : در حوزه فضای مجازی و مقابله با جرائم این حوزه، از ابتدای امسال تا کنون شاهد کاهش ۲۵ درصدی جرائم هستیم.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.