سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیک مصرف برق را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تابستان امسال را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  امیدعلی مرآتی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هر ساله پیک مصرف برق در فصل گرما معمولا تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد، گفت: با وجود آنکه کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف برق قرار داشت و بیشتر از سهمیه‌ای که برای ما در نظر گرفته شده بود مصرف داشتیم، اما پیک مصرف را با کمترین مشکل در کرمانشاه پشت سر گذاشتیم که ناشی از همکاری خوب مشترکین و همچنین تدابیری بود که از سوی شرکت توانیر اندیشیده شد.

او از تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات بر مدیریت پیک مصرف ظهر هم یاد کرد که باعث شد کمترین مشکل را برای پیک ظهر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بیان کرد: در مجموع تابستان امسال را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر گذاشتیم و خاموشی‌هایی که گاهی رخ می‌داد نیز ناشی از اتصال و یا حوادث بود که تلاش می‌شد در کمترین زمان مرتفع شود.

مرآتی اشاره‌ای هم به پیک مصرف برق استان کرمانشاه در فصل گرمای امسال داشت و گفت: هر دو پیک روز و شب را در تاریخ هشتم مرداد ماه داشتیم که پیک ظهر حدود ساعت ۱۲ به میزان ۷۴۱ مگاوات و پیک شب ساعت ۲۲ به میزان ۷۸۶ مگاوات رخ داد که رقم قابل توجهی بود.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.