سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین   گفت :با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های متخلف همچنین دارای دارای آلودگی صوتی، استفاده از شیشه‌های دودی... در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی بقرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور  گفت : در اجرای این طرح تعداد ۳۰ مورد تذکر شفاهی و کتبی به افراد بدپوشش در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها داده شد همچنین با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تعداد ۶ نفر از عوامل اصلی پاتوق‌های مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید 


او  با بیان اینکه این طرح در محل‌ها، میادین و معابر عمومی و میدان اصلی شهر، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها انجام شد افزود: در این رابطه تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت بدلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، سرعت غیرمجاز و مزاحمت‌های خیابانی و حرکت‌های نمایشی ودو دستگاه خودرو به علت آلودگی صوتی توقیف و اعمال قانون شدند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ۱۱ نفر متهم در اجرای این طرح شناسائی و دستگیر شدند گفت: دستگیر شدگان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.