سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به آمار جهانی کرونا/ کدام کشورها بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان را دارند؟

طبق آخرین آمار‌های سازمان جهانی بهداشت، تاکنون بیش از ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سراسر جهان به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۱ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۳۳۴ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۷۶۸ هزار و ۹۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۴ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۷۴۲ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، کلمبیا، شیلی و اسپانیا در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

سازمان جهانی بهداشت با توصیف کردن کرونا به عنوان بحران قرن، پیش‌بینی کرد این بحران طولانی مدت و برای چندین دهه جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۵ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۸۹ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۷۲ هزار و ۶۰۶ نفر گزارش کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
چطوره ک کشور چین با یک میلیاردو ۶۰۰ میلیون جمعیت ک کانون انتشار کرونا هم بود امار مبتلایانش از نصف آمار ما کمتر هست حتی در بعضی روزا تعداد فوت شدگانش در این کشور میلیارد نفری ب کمتر از ۵ نفر میرسه من که میگم اینا واکسنشو ساختن رو نمی کنن شایدم ویروسو خودشون ساختن از قبل هم واکسنشو ساختن به هر شکل نمیشه ساده از این قضیه گذشت یه کاسه ای زیر نیم کاسه دارن