سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه های پزشکی قانونی در خراسان رضوی الکترونیکی پرداخت می‌شود

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: هزینه خدمات پزشکی قانونی در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان با سامانه اینترنتی الکترونیکی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی کویر گل خطمی سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: این اقدام مرحله دوم راه‌اندازی سامانه پذیرش برخط یا آنلاین متقاضیان دریافت خدمات پزشکی قانونی استان است.
 
او افزود: سامانه پذیرش برخط متقاضیان پزشکی قانونی خراسان رضوی با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مردم و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خردادماه امسال به صورت آزمایشی راه اندازی شد و اکنون شاهد تکمیل قابلیت‌های این سامانه هستیم.

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی ادامه داد: از این پس مراجعان به پزشکی قانونی در بخش‌های معاینات، روانپزشکی، تشریح و آزمایشگاه در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات هویتی را وارد و هزینه پزشکی قانونی را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
 
کویر گل خطمی بیان کرد: تاکنون موفق شده ایم از طریق این سامانه تاکنون توانسته است در سراسر خراسان رضوی حدود هزار و ۴۰۰ متقاضی خدمات پزشکی قانونی را پذیرش کنیم.
 

بیشتر بخوانید

 
او تصریح کرد: همچنین در ادامه اقدامات سیاست‌های دولت الکترونیک، فرآیند معاینات استعلاجی در پزشکی قانونی خراسان رضوی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌گیرد.

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی تاکید کرد: اطلاعات هویتی مراجعه کننده توسط وی در پرتال مذکور ثبت شده و با مدارک استعلاجی فرد که از طریق سامانه شبکه دولت ارسال شده است مطابقت داده می‌شود و پس از اضافه نمودن مدارک در برنامه اتوماسیون معاینات، پزشک نظریه خود را اعلام و گواهی به سازمان مربوطه ارسال می‌شود.

کویر گل خطمی اظهار کرد: در این فرایند دیگر نیازی به تشکیل پرونده کاغذی برای مرخصی استعلاجی نیست و تمامی امور به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.