سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از نرم افزار «نوای حرم» در مشهداردهال کاشان

آیین رونمایی از نرم افزار هوشمند نوای حرم در آستان مقدس علی بن باقر علیه السلام مشهداردهال کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم محمودزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، در حاشیه مراسم رونمایی از نرم افزار نوای محرم با اشاره به تولید این نرم افزار برای نخستین بار گفت: نرم افزاری جامع و کاملی از ویژه برنامه‌های اذان گاهی، مناجات، قرآن از جمله ویژه برنامه‌های مذهبی و مناسبتی، احادیث، ادعیه، احکام، حضرت شناسی، آداب زیارت و مسائل شرعی است.

او، با تاکید بر اینکه تولید نرم‌افزار «نوای حرم» نتیجه استفاده بهینه از تکنولوژی جدید امروزی و با استفاده از بهترین منابع تهیه و نریشن بسیار زیبایی تهیه و تکمیل شده است افزود: این نرم افزار در مدت یکسال با همکاری آستان مقدس علی بن باقر علیه السلام و موسسه فرهنگی یاسین امین قم با بیش از ۲۵۰۰ساعت کار مهندسی، برنامه نویسی و بهره مندی از بیش از ۲۰۰۰ فایل صوتی مرتبط تهیه شده است.

به گفته او، نرم افزار هوشمند نوای حرم با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه به عنوان یک اپلیکیشن را دارد و هر لحظه و ساعت قبل از اذان نرم افزار فعال می‌شود که بصورت هوشمند و اتوماتیک بر اساس زمان موجود تا اذان بر اساس اولویت‌های از قبل تعریف شده نسبت به تنظیم ویژه برنامه‌های خاص مورد نیاز پخش می‌شود.

محمودزاده، تصریح کرد: این نرم افزار همانند رادیو معارف در بقاع متبرکه کاربرد دارد و انشالله در سایر بقاع متبرکه نیز از این نرم افزار بهره برداری خواهد شد.

شایان ذکر است: آیین رونمایی از نرم افزار «نوای حرم» با حضور اعضای موسسه فرهنگی یاسین امین قم و برخی مسئولین در آستان مقدس برگزارشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.