سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار: خودمان را برای جام حذفی آماده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیش از این هم گفته بودم که بازی برابر سایپا مانند بازی تدارکاتی برای تیم ما است و خودمان را برای جام حذفی آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر اظهار داشت: مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود، البته سایپا در نیمه دوم بیشتر فشار آورد. صحبت اصلی من درباره تیم خودمان است. بازیکنانم حدود ۸ ماه است که یک ریال دریافتی هم نداشتند و امیدوارند ۲۸ مرداد ماه ۲۰ درصد دیگر از قراردادشان را بگیرند. چیزی که می‌شنویم این است که مسئولان هنوز نتوانسته اند مشکلات را برطرف و پولی به باشگاه تزریق کنند.

او افزود: هفته آینده باید برابر تیمی بازی کنیم که خطر سقوط را احساس می‌کند، اما بازیکنانم نگران دریافت پولشان هستند. ما می‌خواهیم مانند امروز و هفته‌های گذشته فوتبال سالمی ارائه کنیم، اما اگر اتفاق بدی رخ دهد و بازیکنان شرایط بدی پیدا کنند، مسئولیتش با من نیست. به مسئولان استان خوزستان می‌گویم اجازه ندهید شرایط تیم بحرانی شود. امیدوارم تا ۲۸ مرداد فکر اساسی کنند، زیرا من مسئولیتی برعهده نمی‌گیرم و خودشان باید پاسخگو باشند.

تارتار درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: داور در نیمه اول تحت تاثیر سر و صدای بازیکنان قرار گرفت و مرتکب اشتباهاتی شد، اما در نیمه دوم بهتر کار کرد و من او را مانند بقیه داوران، پاک و سالم دیدم. با این که سایپا به ۳ امتیاز نیاز داشت، داور قضاوت خوبی انجام داد.

او در ادامه گفت: پیش از این هم گفته بودم که این بازی‌ها مانند بازی تدارکاتی برای جام حذفی است و ما خودمان را برای جام حذفی آماده می‌کنیم. هر ۳ حریف ما مدعی هستند. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و ۲ تیم دیگر مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند، بنابراین فرقی نداشت چه قرعه‌ای نصیب ما شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.