سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البرز برای انتخابات ۲۱ شهریورماه آماده می شود

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت:این استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ شهریورماه امسال آماده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نور محمد فردی در نشست ستاد انتخابات استان البرز گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده از سوی  وزارت کشور، شورای نگهبان و وزارت بهداشت و درمان مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه۲۱ شهریورماه سال جاری  با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

فردی افزود: حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد در مجموع  ۹۰۸ شعبه اخذ رای دارد که از این تعداد ۶۰ شعبه روستایی و ۳۹ شعبه سیار است.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: برابر قانون زمان برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت و  از ساعت هشت صبح تا ۱۸ خواهد بود که  بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به هیج وجه تمدید نمی شود.

فردی افزود: از طرفی امکانات، تجهیزات ، اقلام و تعرفه های مرحله دوم آماده تحویل است و فرمانداران موظفند برنامه ریزی و اقلام لازم را جهت با شکوه برگزار نمودن انتخابات فراهم آورند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از ۱۳ الی ۱۹ شهریورماه به صورت مجازی و غیر حضوری بین ۲ نامزد انتخاباتی مرحله دوم مجلس در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس می شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده ابلاغی از مرکز تبلیغات عمدتا از صدا و سیما و فضای مجازی صورت می گیرد. 

فردی افزود: سیاست راهبردی نماینده عالی دولت در استان در امر انتخابات بی طرفی، تامین امنیت، سلامت و رقابت سالم است لذا بر اساس قانون و سیاست های ابلاغی استفاده از هرگونه امکانات و تجهیزات دولتی در امر انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دستگاه های نظارتی و هیات اجرایی و بازرسان وظیفه دارند در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند و با افراد متخلف برخورد قانونی کنند.

او افزود: انتظار می رود که مردم فهیم و با فرهنگ حوزه اتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند و مسئولانه در امر انتخابات شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند .

فردی گفت: در هر صورت طبق ماه ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام سازمان ها و ادارات و نهاد های قانونی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری های و موسسات عمومی موظفند حسب در خواست وزارت کشور استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.