سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید آزمایشی ۳نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

شرکت نیرومحرکه با اتکا به توان داخل و دانش مهندسان کشور، موفق شده سه نوع گیربکس دستی واتوماتیک را طراحی و به مرحله تولید آزمایشی برساند.

به گزارش اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داود اسماعیل پور، مدیر عامل نیرو محرکه ضمن بیان این مطلب با اشاره به برنامه تولید شرکت نیرو محرکه در سال جاری گفت: این شرکت با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه، اشاره کرد: گروه صنعتی نیرو محرکه از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌رودکه با اتکا به دانش طراحی، فناوری، نوآوری و ساخت انواع گیربکس دستی و اتوماتیک خودرو، انواع موتورسیکلت به ویژه برقی، قطعات قوای محرکه و ارایه خدمات صنعتی و آموزشی به دنبال ایفای نقش مؤثر در زنجیره تامین صنعت خودرو و خلق ارزش پایدار از طریق فروش داخلی و صادرات برای سهامداران و سایر ذی نفعان است.

اسماعیل پور طراحی و ساخت گیربکس شش دنده دستی MT ۶ را از جمله محصولات جدید این شرکت خواند و افزود: این گیربکس با هدف بهبود قابلیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، بهبود تعویض دنده با استفاده از سینکرونایزر‌های دوبل و تریپل و سیستم تعویض دنده کابلی است که برنامه ریزی و روند تولید آن آغاز شده و در نیمه دوم امسال تولید آزمایشی آن کلید می‌خورد.

او در ادامه با اشاره به پروژه طراحی و ساخت گیربکس نیمه اتوماتیک AMT ۶ اظهار کرد: که این پروژه جهت استفاده در خودرو‌های اقتصادی با هدف افزایش رضایت مشتری و راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه تصریح کرد: خط مو، نتاژ گیربکس AT ۶ در حال نصب است و تا پایان امسال به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید. از ویژگی‌های این محصول، سهولت در رانندگی و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

او با اشاره به تولید محصولات آتی این شرکت، اشاره کرد: از دیگر محصولات آتی نیرو محرکه، گیربکس DCT ۶ است. تولید این محصول نیز با هدف بهبود شتاب گیری و رضایت مشتری و هم چنین کاهش مصرف سوخت در مقایسه با سایر خودرو‌های گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که با طی مراحل نهایی، در سال ۱۴۰۱ صحه گذاری شده و در سال ۱۴۰۲ به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.