سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری: دانش فنی محمود فکری و همدلی در موفقیت نساجی موثر هستند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره علل موفقیت این تیم شمالی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره ۸ بازی بدون باخت این تیم شمالی در سال ۹۹ اظهار کرد: تیم ما با حضور فکری روند خوبی دارد. به هر حال نتیجه گیری یک تیم نیازمند این است که همه ارکان تیم درست کار کنند. خوشبختانه  از  مالک باشگاه نساجی  تا بازیکنان به خوبی کار خود را انجام می‌دهند. علاوه بر دانش فنی فکری،  یک همدلی در تیم ما به وجود آمده است که بازیکنان با همه انرژی و توان خود بازی می‌کنند و همین موضوع باعث شده که تیم ما به موفقیت دست یابد.  

او ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران هم تاکنون به تعهدات مالی خود عمل کرده است و همه مجموعه باشگاه کمک می‌کنند تا تیم روند موفقیت خود را ادامه بدهد. همچنین امیدوار به حفظ  رکورد شکست ناپذیری تیم در ۲ بازی باقی مانده هستیم تا دل هواداران نساجی مازندران شاد کنیم.

احساس غرور هواداران بالاترین نعمت است

امیری درباره اینکه نساجی مازندران در جایگاه هشتم می‌ماند یا رتبه بالاتری را کسب می‌کند، اظهار کرد: جایگاه تیم در جدول رده بندی مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که تیم ما به صورتی بازی می‌کند که هواداران احساس غرور می‌کنند و این موضوع بالاترین نعمت برای ما محسوب می‌شود. تیم ما  خطر سقوط به لیگ دسته یک را قبل از حضور فکری احساس می‌کرد، اما وضعیت تیم ما با این مربی بهتر شده است. به هر حال  فکری باعث افتخار باشگاه نساجی است و او مربی بومی محسوب می‌شود. امیدواریم عملکرد خوب فکری ادامه پیدا کند. به هر حال  تیم ما برابر تیم‌های بالای جدول از جمله تراکتور، سپاهان و استقلال  توانسته به موفقیت دست یابد.

فکری خواسته های معقولی دارد 

او افزود: میانگین قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کسب  ۲ امتیاز است  که تیم ما در ۸ بازی این میانگین را بدست آورده است. امیدوارم ما در بستن تیم برای فصل آینده اقدام درستی داشته باشیم و خواسته‌های فکری و کادر فنی را اجابت کنیم و یک تیم خوب ببندیم. ضمن اینکه فکری درخواست کرده که همه بازیکنان فعلی حفظ شوند و انشاالله بتوانیم شاکله اصلی تیم را نگه داریم. همچنین نقاط ضعف تیم را با جذب بازیکنان مدنظر فکری برطرف کنیم. علاوه بر این  فکری با باشگاه همکاری می‌کند و خواسته‌های معقولی دارد.  

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: باشگاه نساجی مازندران خصوصی است و با سایر باشگاه‌ها فرق دارد. به هر حال من از وزیر صنعت و معدن درخواست می‌کنم که به مبلغ قرارداد تیم‌های وابسته خود با بازیکنان رسیدگی کنند چرا که  برخی از باشگاه‌های دولتی رقم‌های نجومی برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید می‌پردازند و رقابت با آن‌ها بسیار سخت است. ما در سال مقاومت اقتصادی هستیم و امیدواریم که نهاد‌های نظارتی به قرارداد‌های باشگاه‌های صنعتی نظارت داشته باشند که سایر باشگاه‌های خصوصی متزلزل نشوند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.