سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی و غیر خانگی در گرگان با پرداخت تسهیلات

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان گفت: کارگاه‌های خانگی و غیر خانگی از اشتغال‌های ایجاد شده در بخش صنایع دستی از طریق اعطای تسهیلات دراین شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، جاوید ایمانیان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ فقره پرونده که در سال ۹۸ و در قالب طرح مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل در سطح شهرستان معرفی شده بودند تسهیلات خود را دریافت کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان افزود: از این تعداد پرونده ۱۴ مورد مربوط به هنرمندان و ۱ مورد مربوط به پشتیبان‌های صنایع دستی شهرستان بوده و با مجموع پرداختی صد و نود میلیون تومان بود.
 
بیشتر بخوانید
 
او با اشاره به تنوع رشته‌های صنایع دستی در شهرستان گرگان افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی و غیر خانگی گلیم بافی، جاجیم بافی، رودوزی سنتی، تذهیب، معرق، بافتنی سنتی، تولیدات چرمی و ... از اشتغال‌های ایجاد شده در بخش صنایع دستی از طریق اعطای این تسهیلات در شهرستان گرگان بوده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.