سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

تازه‌ترین جزئیات از ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی ایران در بیروت/ انجام ۸ عمل جراحی تا کنون

محمدی تازه‌ترین جزئیات از روند امدادرسانی به مصدومان انفجار بیروت در بیمارستان صحرایی ایران را تشریح کرد.

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم حادثه دیده لبنان در بیمارستان صحرایی ایران در بیروت گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ۱۰ روز است که در قالب بیمارستان صحرایی در بیروت مشغول به خدمات رسانی به مردم این منطقه هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه چند روزی زمان برد تا تجهیزات بیمارستان صحرایی کامل و این بیمارستان دایر شود، افزود: با آغاز به کار بیمارستان صحرایی ایران در بیروت از سوی مردم این منطقه استقبال خوبی صورت گرفت و حتی تعدادی از آوارگان سوری و فلسطینی نیز برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان صحرایی مراجعه کردند.

محمدی در پاسخ به این سوال که تا کنون چند نفر به بیمارستان صحرایی مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند؟ ادامه داد: یک هزار و ۶۵۰ نفر تا عصر دیروز (جمعه ۲۴ مرداد ماه) به بیمارستان صحرایی جمهوری اسلامی ایران در بیروت مراجعه کردند و ۸ عمل جراحی نیز انجام شد.

او ادامه داد: در حال حاضر پزشکان عمومی، جراح، ارتوپد و اطفال در بیمارستان صحرایی حاضر هستند و خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: باید به این نکته تأکید کنم که در بین بیمارستان‌های موجود از خدمات درمانی بیمارستان صحرایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی یاد می‌شود و وضعیت این بیمارستان نسبت به سایر بیمارستان‌های دایر شده مطلوب‌تر است.

محمدی با تأکید بر اینکه بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران توانسته بار دیگر بیمارستان‌ها را به دوش بکشد، گفت: تا زمانی که مسئولان سیاسی دو کشور ایران و لبنان، صلاح بدانند، فعالیت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت ادامه پیدا می‌کند و باید گفت میزان رضایتمندی مراجعان به این بیمارستان از خدمات درمانی ارائه شده بسیار بالا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.