سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز احراز هویت متقاضیان ملی مسکن در اهواز

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز کار احراز هویت متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن ویژه در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد حسین پناهی‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح اقدام ملی مسکن تاکنون ۲ مرحله اینترنتی و یک مرحله پیامکی ثبت نام انجام شد که کار احراز هویت متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی مسکن ویژه اهواز آغاز شد.

او افزود: شرایط سبز بودن فرم "ج"، سابقه مالکیت و تاهل است که بر اساس قانون ساماندهی مسکن برای ثبت نام شدگان به صورت سیستمی از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفته است.

پناهی فر بیان داشت: برخی از شهر‌های استان که ثبت‌نام این طرح آغاز شده؛ اطلاع رسانی‌های لازم از طریق ارسال پیامک به منظور انجام چگونگی احراز هویت صورت گرفته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اینکه از امروز برای واجدین شرایط پالایش شده، در شهر اهواز پیامک ارسال گردیده، تصریح کرد: در روز‌های آینده ارسال پیامک به دیگر واجدین شرایط انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: کسانی که پیامک دریافت می‌کنند باید در تاریخ تعیین شده با در دست داشتن مدارک به آدرس درج شده در آن مراجعه و نسبت به تکمیل احراز هویت خود اقدام کنند و برای این بخش از متقاضیانی که برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن در اهواز ثبت نام کرده‌اند ۲ سایت فرهنگشهر و اکباتان شمالی تعیین شده است.

او گفت: متقاضیانی که در مهلت‌های اعلامی در پیامک ارسال شده برای احراز هویت مراجعه نکنند و یا بعد از مهلت ۱۵ روزه پس از افتتاح حساب سیستمی واریز وجه اولیه خود را انجام ندهند، انصراف داده شده تلقی و افراد دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.