سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

تیم‌های رشد و فناوری مریوان حمایت می‌شوند

ستاری گفت:معاونت علمی و فناوری رییس جمهور تمام امکانات را برای ایجاد و اشتغال تیم‌های رشد و فناوری در مریوان فراهم می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز شنبه در مراسم بهره‌برداری از مرکز دیجیتال انیمیشن و گیم شهرستان مریوان که به صورت مجازی در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، گفت: هر چقدر فضا برای ایجاد تیم‌های رشد و فناوری فراهم باشد برای بازسازی و کمک به ایجاد و تامین آن‌ها حمایت لازم انجام می‌شود.

او به جایگاه ارزشمند مریوان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چند شتاب‌دهنده خوب در زمینه گیم و انیمیشن در مریوان فعال است و این شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع خلاق هم می‌تواند فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کند چرا که زیرساخت‌های فرهنگی مناسبی دارد.

فرماندار مریوان هم در ارتباط تصویری با معاون رییس جمهور تاکید کرد: این شهرستان دارای جاذبه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف است که از آن جمله می‌توان به سایت لک‌لک‌ها، جنگل‌های بلوط، شهر جهانی کلاش و دریاچه زیبای زریوار اشاره کرد.

آرتیکاس اقبال با بیان اینکه دارا بودن مرز باشماق به عنوان دومین مرز ترانزیتی کشور بعد از بندر شهید رجایی و نزدیکی به بازار خارجی از ظرفیت‌های ویژه مریوان است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در حال حاضر عراقی‌ها خریدار خوبی برای انواع کالا‌های تولیدی این شهرستان هستند و اخیرا مشتری کالا‌های ساخت مرکز رشد شده‌اند.

فرماندار مریوان خواستار تبعیض مثبت نسبت به مریوان بخاطر عقب افتادگی‌های تاریخی این شهرستان شد و اضافه کرد: درخواست اصلی ما راه اندازی مرکز آموزش و توانمندسازی صنایع خلاق در مریوان است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.