سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعنامه ضدایرانی آمریکا رای نیاورد

چین: قلدری شکست خواهد خورد

نمایندگی دائم چین در سازمان ملل با اعلام اینکه واشنگتن دیگر از طرف‌های برجام نیست و حق ندارد علیه آن اقدام کند، سیاست این کشور را محکوم به شکست دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگی دائم چین در سازمان ملل در توئیتی با اشاره به تصویب نشدن قطعنامه ضدایرانی آمریکا در این سازمان، اعلام کرد سیاست یکجانبه‌گرایی آمریکا در عرصه بین‌الملل با شکست مواجه شده است.

این نمایندگی در حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد: پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره ایران امروز از سوی شورای امنیت سازمان ملل رد شد. نتیجه رای‌گیری یک بار دیگر نشان می‌دهد که یکجانبه‌گرایی از حمایت برخوردار نیست و قلدری شکست خواهد خورد. هرگونه تلاشی برای اولویت بخشیدن به منافع خود به جای منافع مشترک جامعه بین‌المللی به بن بست می‌خورد.

نمایندگی چین افزود: اکثر قاطع اعضای شورای امنیت معتقد هستند که باید از برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل دفاع و آن را اجرا کرد. آمریکا، که دیگر از طرف‌های برجام نیست، حق ندارد از شورای امنیت درخواست کند به اسنپ بک (بازگرداندن تحریم‌ها) استناد کند. در صورتی که آمریکا پافشاری کند، محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.