سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ایجاد فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت ایجاد، تقویت و ارتقای وضعیت فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نرگس نوراله‌زاده، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ایجاد فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر و کمبود اینگونه فضا‌ها برای بانوان، این مهم برای پیگیری و اجرا به شهرداری اعلام شده که مورد درخواست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بوده است.

نوراله زاده با تأکید بر در نظر گرفتن فضا‌های ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در کنار فضا‌های سبز موجود شهر، اظهار کرد: باید این فضا‌های فرهنگی ورزشی به‌گونه‌ای طراحی شود که همراه با پوشش گیاهی مناسب، محل مناسبی برای بهره‌مندی بانوان باشد تا بتوانند به ورزش و تفریح بپردازند.

او با توجه به نیاز ایجاد فضای سبز و فضا‌های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در مناطق چهارگانه شهرداری که دارای تراکم بالای جمعیت هستند، گفت: ضرورت دارد این مهم در دستور کار بودجه ١۴٠٠ شهرداری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان همچنین یادآور شد: از سوی دیگر برای حرایم‌های فضا‌های فرهنگی ورزشی بانوان در راستای عدم مشرفیت به این فضا‌ها نیازمند طراحی خاص در ضوابط شهری به لحاظ رعایت فرهنگ اسلامی و امنیت حضور بانوان در فضا‌های عمومی و نیز منازل هستیم که باید این مهم در ضوابط شهری همدان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: شهرداری ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.