سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی بیش از ۲ هزار تیکت مربوط به پرونده‌های درخواست تسهیلات کرونا در خراسان جنوبی

طبق رتبه بندی کشوری مربوط به پاسخگویی به تیکت‌های پرداخت تسهیلات کرونا خراسان جنوبی در رده برتر جدول پاسخگویی به تیکت‌های تسهیلات ویژه کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا قرار دارد.

غلامی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در خصوص عملکرد خراسان جنوبی در بررسی و پاسخگویی به تیکت‌های ثبت شده در سامانه کرونا گفت: با توجه به اهمیت موضوع پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های به شدت آسیب دیده ازکرونا از طریق سامانه کارا و همچنین بررسی وپاسخگویی و رفع مشکلات متقاضیان تسهیلات مذکور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به رتبه بندی استان ها در پاسخگویی به تیکت‌های سامانه کارا کرد.

او افزود:طبق رتبه بندی کشوری مربوط به پاسخگویی به تیکت‌های پرداخت تسهیلات کرونا ،خراسان جنوبی در رده برتر جدول پاسخگویی به تیکت‌های تسهیلات ویژه کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از کرونا قرار دارد.


بیشتر بخوانید


غلامی بیان کرد:تا کنون ۲ هزار و ۱۷۳ تیکت در سامانه کرونا استان  ثبت شده، که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۶۲ تیکت بررسی شده است.

 مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت خانه ۹۹ درصد تیکت‌ها در خراسان جنوبی پاسخ صحیح را دریافت کردند.

او در خصوص پاسخگویی به پرونده‌های تسهیلات کرونا گفت: مطالعه و ارتباط موضوعی محتوا، تأیید اطلاعات و ارسال پرونده‌ها و معرفی به بانک‌های عامل در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.