سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱ شهریور مرحله دوم انتخابات مجلس در گلستان / تبلیغات کاندیدا‌ها فقط در فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه غرب استان، ۲۱ شهریور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مجموع شش حوزه انتخابیه در سطح گلستان، نمایندگان منتخب در پنج حوزه انتخابیه مشخص شدند و انتخاب نماینده در یک حوزه انتخابیه شامل شهرستان‌های کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در غرب استان، به مرحله دوم کشیده شد که انتخابات آن به مرکزیت شهرستان کردکوی، روز جمعه ۲۱ شهریور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

عبدالرضا چراغعلی افزود: به علت بیماری کرونا، روش‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها متفاوت خواهد بود، نصب پوستر، دایر کردن تجمعات و شادی‌های بعد از انتخاب نماینده ممنوع است و به عنوان تخلف انتخاباتی تلقی می‌شود و تبلیغات فقط در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

 

چراغعلی افزود: این تذکر‌ها به هر دو کاندیدا اعلام شد و از حامیان این دو کاندیدا نیز می‌خواهیم به این نکات توجه جدی داشته باشند.

 

او بیان کرد: ستاد انتخابات در فرمانداری‌های این شهرستان‌ها تشکیل شده و فردا نخستین جلسه را برای بررسی جزئیات برگزاری انتخابات خواهیم داشت.

 

انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.