سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی با همراهی اصحاب قلم میسر می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی با همراهی اصحاب قلم میسر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل، معاونین، خبرنگاران و عوامل تهیه گزارشات خبری صدا و سیمای مرکز استان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی و جهت دهی به افکار عمومی در راستای حفاظت و حراست از طبیعت با همراهی اصحاب رسانه به ثمر می‌نشیند.

او افزود: نقش مؤثر رسانه‌ها و در رأس آن‌ها صدا و سیما، در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی انکار ناپذیر است که خوشبختانه در حوزه منابع طبیعی تلاش و حمایت‌های این قشر قابل تقدیر می‌باشد.


بیشتر بخوانید


یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان نیز در این نشست گفت: چالش امروز دنیا معضل زیست محیطی و تغییر و تحول در طبیعت و منابع طبیعی است.

او افزود: برهم خوردن چرخه طبیعت و اکوسیستم، تغییرات آب و هوایی همچون ترسالی‌ها و خشکسالی‌ها و افزایش بیماری و آفات را به دنبال دارد.

افشارنیا اضافه کرد: بخشی از این تغییرات به دست انسان‌ها و ناشی از سهل انگاری هاست که رسانه ملی در فرهنگ سازی میان مردم  بویژه در حفظ و حراست از منابع طبیعی و به دنبال آن پایداری سرزمین نقش موثری ایفا می‌کند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.