سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۲۳ تن روغن خوراکی در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از یک دستگاه خودرو کامیون باری در ایست و بازرسی پاسگاه خان محمد چاه زاهدان ۲۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی کشف شد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مامورین انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پاسگاه خان محمد چاه در حین کنترل تردد خودرو های عبوری که در بازرسی بعمل آمده از یک دستگاه خودرو کامیون باری میزان ۲۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی کشف شد.

حیدر میرزایی بیان داشت: پس از توقیف خودرو و استعلام از کالاهای کشف شده مشخص شد  هیچ سابقه ای در سامانه جامع انبارها در خصوص این نوع روغن خوراکی ثبت نگردیده است و عملا قاچاق تلقی می شود.

او افزود : در همین راستا کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی و پرونده به همراه متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اذعان داشت: شعبه صادر کننده رای با توجه به اقرار متهم و شواهد موجود در پرونده و عدم ارائه مدارک و مجوزهای قانونی از همین حیث اتهام را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به میزان یک میلیارد و ۶۷۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میرزایی در آخر خاطر نشان شد: قاچاق کالا یکی از بزرگترین مشکلات فعلی جامعه است و مبارزه با قاچاقچیان یکی از مهمترین اولویت های کاری تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.