سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد آماده میزبانی از دیدار نهایی جام حذفی فوتبال

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: این هیات آمادگی میزبانی در دیدار نهایی جام حذفی فوتبال را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به خاطر انتشار اخباری مبنی بر کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه پارس و احتمال تغییر شهر میزبان دیدار نهایی جام حذفی، هیات فوتبال خراسان رضوی آمادگی میزبانی از این رویداد ملی را دارد.

او افزود: هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری این دیدار انجام شده و همچنین رییس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز آمادگی برای میزبانی مشهد را اعلام کرده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه شیراز یکی از قطب‌های فوتبال کشور است و از سال‌ها قبل شاهد حضور پررنگ تیم‌های شیرازی در لیگ‌های معتبر کشور بوده‌ایم، ادامه داد: امیدواریم دیدار نهایی جام حذفی با بهترین کیفیت برگزار شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ از میان ۶ ورزشگاه که شرایط لازم برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی را داشتند، ورزشگاه پارس شیراز براساس قرعه انتخاب شد، این ورزشگاه باید شرایط برگزاری بازی را داشته باشد، اما هنوز زمین چمن آن به صورت کامل نظر سازمان لیگ را جلب نکرده است؛ بنابراین اگر قرار باشد بلافاصله پس از مرحله نیمه نهایی، مرحله نهایی جام حذفی برگزار شود، امکان دارد شرایط زمین به استاندارد‌های مدنظر سازمان لیگ نرسد و در آن صورت بازی نهایی در ورزشگاه دیگری برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.