سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خبر داد;

ثبت ۳۰۰ درخواست برای دوگانه‌سوز کردن خودرو در ایلام

چاغروندی با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی گفت: تا کنون ۳۰۰ درخواست در استان ایلام ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اعلام اینکه تا کنون ۳۰۰ درخواست برای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی در استان ایلام ثبت شده است گفت: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌ سوز کردن خوردرو‌های عمومی استان ایلام رایگان است و مالکان خودرو‌های تاکسی عمومی ، وانت‌بارها ، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

او افزود: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند و مشمولان باید در اسرع وقت در سامانه مذکور اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان ایلام تاکید کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران ترویج CNG به ‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور است که با اجرای طرح گاز سوز نمودن خودرو‌های عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

چاغروندی اظهار کرد: با اجرای طرح دوگانه‌سوز شدن خودرو‌های عمومی، هزینه‌های حمل و نقل خانوار تا ۸۰ درصد کاهش و برای رانندگان می‌تواند سالیانه مبلغی بیش از پنج میلیون تومان صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشته باشد که این امر سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

۶۳ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۴ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، گازوییل و ۱۹ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲ منظوره در استان ایلام فعال است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.